HTML

Valóságba pottyantott kockacukor

Friss topikok

  • fuloptamas: köszönöm szépen, sok sikert az érettségihez, ügyesen... (2012.04.28. 17:00) A név
  • fuloptamas: nagyon figyelmes, köszönöm! (2012.02.16. 16:33) Itt leszel
  • petite francaise fille: @fuloptamas: megéri :) (2011.11.18. 12:58) Ki a szabadba!
  • pöttömpanna77: "Vagyok, mint minden ember: fenség. Észak-fok, titok, idegenség."-ezzel írnám le magam. De egyszer... (2011.11.15. 23:26) Ha egyszer megérkezem...
  • fuloptamas: szintén! (2011.09.16. 11:01) Játékom vagy

Linkblog

 

Tegnap minden félelmemet

zsebre vágtam és elindultam,

hogy halálra ijesszem az estét.

 

Ezt a néma, alaktalan rejtélyt,

amiben bármi megbújhat.

 

Ezt a néma, alaktalan rejtélyt,

amibe sokszor a legaljasabb szándék furakszik.

 

Sokáig próbálkoztam.

 

Törött sörösüveget kaptam fel

és azzal hadonásztam.

 

Meglepetésszerűen zajt csaptam,

kukákat rugdostam és borítottam.

 

Bizonyos időközönként

váratlanul felordítottam.

 

Hosszú órák eredménytelensége után

az egyik sarkon egy rémálmom kaptam elő

de az izgalomtól kiejtettem a kezemből. 

 

Véres hajcsomók, borotvaéles fogak,

leszakadt végtagok hulltak szerteszét.

 

Elsápadtam, lassan hátrálni kezdtem

majd üvöltve rohantam hazáig.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fuloptamas.blog.hu/api/trackback/id/tr792810297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása