HTML

Valóságba pottyantott kockacukor

Friss topikok

  • fuloptamas: köszönöm szépen, sok sikert az érettségihez, ügyesen... (2012.04.28. 17:00) A név
  • fuloptamas: nagyon figyelmes, köszönöm! (2012.02.16. 16:33) Itt leszel
  • petite francaise fille: @fuloptamas: megéri :) (2011.11.18. 12:58) Ki a szabadba!
  • pöttömpanna77: "Vagyok, mint minden ember: fenség. Észak-fok, titok, idegenség."-ezzel írnám le magam. De egyszer... (2011.11.15. 23:26) Ha egyszer megérkezem...
  • fuloptamas: szintén! (2011.09.16. 11:01) Játékom vagy

Linkblog

 

Ha egyszer megérkezem hozzád
véresen és csupaszon,
zihálva és szív nélkül,
én mindent letagadok.
 
A nevem, azt, hogy ki vagyok,
azt, hogy ki voltam,
ezerszer feltépett múltam, 
letagadlak téged,
akibe most belebotlottam
és kérdő tekinteted
majd lecsorog rólam.
 
Letagadom egyenként az ujjaim.
 
Nincs ez, meg ez, meg ez, meg ez, meg ez se
és azért a jobb kezemre nézek
mert az szorítod éppen, azt érzed.
 
Letagadom a testem és annak foglyát,
szökni vágyó lelkem,
letagadok mindent, ami egykor
aktívan élt bennem.
 
Ha van hozzá gusztusod és késed,
ess nekem, nyúzd le a bőröm,
azt itt hagyom neked a fogason
ha kéred.
 
Ha egyszer megérkezem hozzád,
csak állunk majd egymással szemben
és én letagadok mindent,
amit csak le lehet.
 
Arcod, hangod, hajad, a neved.

 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fuloptamas.blog.hu/api/trackback/id/tr863202020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petite francaise fille 2011.09.28. 22:49:24

azon gondolkodom - amellett, hogy ez jónagyon szerintem. hogy kiket(miket) olvasol.

fuloptamas 2011.09.29. 07:39:30

kicsi francia lány ha kap egy "listát", abból kikövetkeztet valamit? :) (mert akkor szívesen Mademoiselle)

petite francaise fille 2011.09.29. 12:56:16

azt gondolja talán igen... ha meg nem, lehet, hogy olyanokat olvas majd, amiket eddig nem... :)

fuloptamas 2011.09.29. 14:12:04

nemes cél, bájos törekvés, szavamra...

Boris Vian: Tajtékos napok (!!!!!) pl. Mit szólna ehhez kezdésnek? Szinte biztosra veszem, hogy el lesz ragadtatva! Bízzon bennem... Merci beaucoup.

fuloptamas 2011.09.29. 14:43:22

ja igen, mondanám, hogy kölcsönadom de sajnos nem tudom, hogy a kis hölgy valójában kicsoda is ugye... :(

petite francaise fille 2011.09.30. 00:39:38

létezik, hogy elkezdem. az elragadtatás jön ha jönnie kell. kölcsönkérni... nem hiszem, hogy megtehetném(bár ha szegedhez kötődne jelenleg fuloptamas.blog akkor talán... ). szép a blogban, hogy személytelen, még ha a tulajdonost idegesíti is ez (a kicsi franciákat zavarni szokta, de mittehetnének.)

petite francaise fille 2011.10.19. 11:14:17

elolvasódott. a stílust magát kicsit érthetőbbé teszi. ha ez fontos.
köszönöm.

fuloptamas 2011.10.19. 13:36:18

kicsi francia lány! ha ráér január 14-én, lesse meg a blog szerzőjét Pesten, ugyanis Molnár Ferenc Liliomját adjuk elő a Kispesti Kisszínházban (nem Liliomfi, LILIOM!), és én játszom Ficsurt.

amennyiben érdeklődés mutatkozik stb. akkor a jövő év elején részletekbe bocsátkozhatunk...

meleg üdvözlet arrafele!

petite francaise fille 2011.10.20. 15:29:24

ó, igazán köszönöm, jó volna nagyon (a darabot ismerem), de akkor már esélyesen egy másik országban fogok dolgozni, így nem garantálom. mennék de ha nem... majd odagondolok sok szépet...

pöttömpanna77 2011.11.14. 23:31:38

Lehet-e tudni kinek íródott eme vers?

fuloptamas 2011.11.15. 09:39:24

Lehet-e tudni, ki kérdezi? Akkor esetleg fölfedem szótalan a fájó, néma örvényt, a névtelent...

pöttömpanna77 2011.11.15. 23:26:48

"Vagyok, mint minden ember: fenség. Észak-fok, titok, idegenség."-ezzel írnám le magam. De egyszerűen írhatnám azt is, hogy ember vagyok, ember mint Te magad (ahogy Oedipus király is megmondta), semmivel sem különb, semmivel sem másabb...Ugyanúgy vannak hibáim, és ugyanúgy követek el baklövéseket, de egy dolgot nagyon jól tudok...ez az öröm! Örömöm lelem az írásaidban, bár fájóak és kellemetlenek is egyben. Buzdítalak még több írásra, ha már anno nem sikerült ezt elérnem.
süti beállítások módosítása